Maşallah diyim efsane yogurt mayalarım. Ben genellikle gece mayalarım sanki o zaman daha güzel tutuyor. 5 kg ya 2 3 yemek kasıgı eski mayamda kasık ucuyla tuz ve seker atıyorum maya eksimesin diye. Yazında ksıında cok fazla sarmıyorum tencerenin etrafına sofra bezini doluyorum tencerenin agzına süzgeci ters kapayıp üstüne temiz bir mutfak havlusu örtüyorum yada temiz kurulama bezi. Sabah kalktıgımda süzgeci acıyorum 1 2 saatrw ağzı acık mayalandırıyorum, sallamadan ağzı acık dolaba koyuorum 2 gün agzı acık kalıyor , sonra yiyebilirsniz