goksummese Kızlar selamm 5.5 aylık bebeğime dün mama aldım 1 numara istedim 3 numara vermişler farketmedim sabah açıp kullanınca fark ettim herhangi bir sorun olur mu ya
Sdfky goksummese farklı değerlerde vitaminler içerdiği için bence 3 ağır gelir. 2 olsa tamam zaten 6. Ayda 2 ye geçiyorsun dizinde az kalmış ama 3 için ben olsam kullanmazdım.