Oğlum her şeyi kendi başına yemek istiyor. Ağzına yemek götürmemize bile fırsat vermiyor koyduğumuzda da hemen diliyle atıyor.Katı yiyecekleri önüne koyuyorum yarısını yiyor yarısını atıyor.Sulu yiyeceklerde böyle bir şansımız olmuyor.Bu durumda ne yapmam gerekiyor?Kendi kendine yemeyi öğrenmesi ve yemek yerken doyuma ulaşması için onu engellemek de istemiyorum.Ama bazen de doyup doymadığından şüphe ediyorum