Selam kzlar beta hcg sonucu 13.447 çıktı. Hamileyim onu anladım ama acaba kaç haftalıktır doktora sonucu göstericem tabi ki, elbette şimdi biz ne bilelim doktor muyuz biz diyenler koşar 😂 arkadaşlar merak ediyorum heyecanlıyım yani sadece olumsuz yorumlarınızı lütfen içinizden söyleyin. Teşekkür ederim