Kızlar merhaba ben doğumdan sonra 45 yada 46. Gün adet oldum (yani ayın 9 yada 10 u gibiydi ) 5 gün sürdü bitti bu ay da 5 mayısta lavabodan sonra pembe leke geldi baya akıntıyla beraber adet oldum dedim ama o günden sonra devamı gelmedi o aralar sadece sağ kasık ağrım oldu bi kaç defa bi iki kere de karnım belim ağrıdı o kadar
Bu durumu yaşayan varmı normal mi ilk defa böyle oldu kafam çok karışık