Incirleri sıcak suda bekletiyorum yumusayinca doğruyorum tencere de süt ısıtıyorum üst hafif ılıkken incilerin üzerine döküp incirleri eziyorum sonra 2 saat bekletiyorum oda sıcaklığında sonra da dolaba koyup soğuyunca yiyorum tadı da çok güzel oluyor hem tatlı ihtiyacı gideriyor mutlaka deneyin en azından zararsız her iki tarifte