elfpyrz canım bir Antalyalı olarak söylüyorum, siz soğukla ılık arası hissedersiniz, ama bebeğe soğuk gelir daha. Bebek için en ideali temmuz Ağustos su tamamen ılımış oluyor. Bide öğlen sıcağında gidemeyeceginiz için denize bebeği korumak adına, öğleden sonra gittiğinizde hafif rüzgarda olacaktır, su da soğuk geldiği için bebeğiniz hasta olabilir