sonsuz17 merhaba, bizde 2 ay 20 günlüğüz. Gece ben emmesi için uyandırmıyorum asla. Saat 22 civarı yatıyor, sabah 4-5 gibi uyanıyor. Onun dışında gündüz uykuları daha kısa tabii. Gece uyandırırsam uyku düzeni bozuluyor. Sabahta mızmızlanırsa emziriyorum. İlla 2 saatte bir emsin diye uğraşmıyorum. Büyüdü çünkü 😊🤭