Normalde doktorumuzla görüştüm yapılmasına gerek yok ara aşı 1 yaşında zaten yapılacak şuan salgın yok çok büyük iller dışında dedi bugün sağlık ocağına götürdüm aşısını yaptırmayacağımı söylemek için hemşire salgın olduğunu hatta covid dönemindeki gibi kurul tarzı bişeyler kuruldu dedi bilginiz var mı sizler yaptırdınız mı aşıyı ne yapmalıyım