Dün 14 aylık bebeğim baxero 3. Doz aşısını oldu bacağında ağrı vardı ve hıysuzdu bu sabah ağlayarak uyandı ve hiç hareket edemiyordu yanındaki emziğine bile uzanamıyor kıpırdayamıyor hemen doktoru aradım fitil vermemi söyledi ve bir kaç güne geçeceğini söyledi ama daha önce hiç bir aşıda böyle olmadı yürüyemiyor hareket bile edemiyor korkudan sabahtan beri ağlıyorum normalde yerinde durmayan çocuk hareket edemiyor ateşi yok lütfen başına gelen var mı tecrübesizim doktoru dinlemeyip hastaneye mi götürmeliyim