gencmom_ Çok çok geçmiş olsun size de, benim halam kanser oldu evet ameliyat oldu yaşı ileri olduğu için 50 yaşında rahmini aldılar hatta yayılmış kanseri lenflerine falan tedavi gördü baya bir süre ama çok şükür iyileşmiş bitti dediler, şimdi sık sık kontrollere gidiyor