Merhabalar ben 3 normal doğum yaptım 30 yaşındayım. Şehir hastanesinde tüp bağlatma işlemlerine başladım. Yani kan verdim EKG ve akciğer röntgeni istediler sonra anestezi polikliniği ne gitçekmişim. Daha önce hiç genel anestezi almadım korkuyorum ayrıca 1 gece yatış olur diyor kadın refakatçi olsun dedi ama kalcak kimsem yok. Kendimi idare edebilir miyim hastanede sonrası ağrılı olur mu hiç doğumdan sonra bağlatan duyan var mı yardımcı olabilir misiniz lütfen