Mysmrtfrt anniskomb hurafe yavrum ya hiç alakası yok😂😂biz 3 aydan sonra o değişimleri yaşayıp düzen oturttuk valla
bisenakillisinzaten anniskomb hurafe mi değil mi bilmem ama iki çocuğumda kırk çıktıktan sonra biraz sakinleşti
acemianne97524_ anniskomb 40ından sonra değişir dediler, 3 ayı geçsin bı düzelir dediler, 6. Ayı doldursun düzelir dediler. 9. Aydayiz pekte bı değişiklik yok şimdide 1 yaşından sonra diyorlar ona artık inanmıyorum 😅
kalendermesrep anniskomb Bebekler sürekli değişiyor zaten :) Ama bazı özellikleri baki kalıyor gerçekten. Artık onu tanıyorsun gerçi tamam benim yavrum söyle yapmaz söyle uyumaz surda uyur diyorsun o bile değişiyor. Bebeklerde değişmeyen tek şey değişim.
Derya-Anne anniskomb hurafesini bilmem ama 2 çocuğumda kırkı çıktığı gün değişti ve sonraki aylarda da her ay bı huy çıkardılar
nnidua anniskomb ben pek inanmıyodum ama gerçekten 40ı çıktığı gün çocuk iyileşti bizim ki tabi her bebek aynı degildir
KaynanaYiyen anniskomb hurafe onlar inanma. Uyumayan bebek uyumuyor. Benim kıZa 40 çıksın dediler çıktı. 3-4-5-6- ay dediler geçti. Diş dediler çıktı. Ama hala uyumuyor. 20 aylık şuan 😄