vaveyla__ Kullanıp memnun kalan var mı ? Alıp almamak konusunda çok kararsızım. Kimi yağdan zamandan tasarruf diyor kimi hiç güzel pişirmiyor diyor
sibeldogu vaveyla__ ben kullanıyorm memnunum acıkcası özellikle kofte kızartırken o koftenın yağının akması fazla yağlı olmaması yiyeceklerin 10 dk şiş pişiriyorz aktif kullanıyorum memnunum
rose90546_ vaveyla__ az porsiyonlar için güzel benim kızım anaokuluna gidiyor daha çok beslenme için kullanıyorum ben. Ama olmazsa olmaz değil kızartma falan için aynı lezzeti vermiyor malesef.
anniskomb Ben tavsiye etmiyorum fırın ve ocak daha sağlıklı birden piyasada ünlenmiş sonra da sönmüş bir ürün bence