Kızlarrr kullanan varmı bebekleriniz kaç aylık kaç damla kullanıyorsunuz ?
yeka38 kila başına 2 damla olarak oneriliyor
Üstte kalsın
Yorumlarınızu bekliyorum
…
Up
10 aylık 1 ml kullanıyorum
@“Asumanttt”#p31082145kaç aydı
Asumanttt kaç aydır kullanıyor sun