Bebeğim 10 aylık düzelmiş 9 aylık oldu 34 haftalık erken doğdu. Dönme kavrama diğer bütün beceriler normal ama oturmuyor 27 Mayısta randevunuz var çocuk nörolojiye çok tedirginim bebeği geç oturan var mı ? Geceleri uyuyamıyorum korkuyorum bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi?