10 aylik oglum var 9 ayliga kadar cok guzel uykumuz vardi yani geceleri uyandiginda emzik veriyordum yada mamasini veriyordum onunla 2 veya 3 saat uyuyordu ama 10aya girdigimizden berrri geceleri uyuyamiyo surekli kıvranıyo agliyo karni falan agriyo saniyom bisiler yapiyorum ama 10 gundur geceleri boyle gunduzlerde pek sorun yok cunku gunduzleri zaten pek uzun uyuyan bi bebek degildi bu nedendir normal mi