yirmiikikasim23 kizlar bu saatte nasil aklina geldi diyeceksiniz de malum bebisler uyutmuyor 😂 ben yaz meyvelerini cokk seviyorum mesela hangi meyvelerini dondurup kışın yiyebilirim hamarat hanimlar bilir 😍
Maka_Paka yirmiikikasim23 Ben ve oğlumda tam bir meyveciyiz ama hiç dondurmuyorum. Yazın yaz meyvesi, kışın kış meyvesi. Bilgim yok o yüzden, üstte kalsın 🌸
melera yirmiikikasim23 yaban mersini, çilek, böğürtlen, ahududu,aronya, frambuaz, Nar, kuş üzümü, kızılcık,Vişne
melera yirmiikikasim23 yaban mersini, çilek, böğürtlen, ahududu,aronya, frambuaz, Nar, kuş üzümü, kızılcık,Vişne
yirmiikikasim23 Ballilokmam11 bende seker ve limonla dondurup yerdim onu ama uzun sure tutmadjm hic. aklimda bulunsun tesekkur ederim🌸
melera yirmiikikasim23 denedim yenecek kafar olmasada tatlılara güzel oluyor😍ama diger minik sert meyveler daha güzel saklanıyor.
Eylul301023 yirmiikikasim23 evet ya baktım şeftali falan 6-12 ay saklaniyormus bende saklayacağım artık😂
CafeChocolat Ben çoğu meyveyi donduruyorum ama dondurma olarak tüketiyoruz kırmızı meyve çilek ahududu böğürtlen yaban mersini muz favorilerim
Dedektifgadget yirmiikikasim23 mevsiminde yemeyi tercih ederim .onun dışında kırmızı ve mürdüm erik atıyorum hosafini yapmak için.
yirmiikikasim23 Dedektifgadget evet illaki hersey mevsiminde guzel ama ben ne kadar seviyosam artik hep yemek istiyorum😀