Mel1607 Ben 5. Ayın sonunda tadımlara eklemiştim balığı dip balıkları olmaması gerekiyor. Şuan 10 aylığız çok şükür her balıktan yiyoruz
cebec Mel1607 Mel1607 dip balığı hariç herhangi bir balık verebilirmiyim bir de nasıl verdiniz direk mi çorbasına mi attınız 🥰
Mel1607 Balığı zaten ne kadar yiyebilecek ki bu çocuk bi kaşığı doldurmaz . Benm doktorum 6. Ay itibariyle haftada 1 balık vermemi söylemişti . Siz nasıl yaparsınız bilemem ama çok faydalı ve bağırsaklarını zorlayacak bir besin değil