ada__ Kızım 18 aylık her gece ağlama krizleri meme delirmeleri maf oldum artık bırakmak istiyorum nasıl bırakabilirim
pasaklisinkukuli ada__ 19 aydan selam gece gece ayaktayız hiç bi nedwn yok bir saat emdi diğer eliyle meme ucumu sıkıyor canım acıyor bunalıyorum memeyi kapatyım diye bastı bagırtıyı şiödi dolanıyır evde mutlu mu hayır ama o da ne istediğini bilmiyor ağlıyorum ben de
Elif0636 ada__ benim oğlumda 14 aylık geceleri sık sık uyanıyor meme için tamamen alışkanlık denedim gece emzirmesini bırakmayı ama ortalığı yıktı bende azıcık bari uykumu aliyim modundaym 🥲😄 2 yaşına kadar emzirmeyi istiyorum tabi ama 1 buçuk yaşından sonra geceleri düzelmezse bende yine deneyecegim gece emzirmesini bıraktırmayi bakalım
UrbanMom ada__ 3 aylikken kendi birakti sutum azdi mama verdim emmedi kendisi kesildi. Gece uyaniyorsa uyumadan once biraz agir besleyin derim daha tok tutan yiyecekler yedirin ben oyle yapiyorum.
adakusummm ada__ 21aylıkta meme ıf oldu dedim yara bandı yapıştırdık oyle olunca geldi hep ıf dedi baktı emmedi 2.3 günde alıştı arada açıp baktı ama banyı cıkarmadım her istediğinde gösterdim kolay adapte oldu cok düşkün olmasına ragmen emzik devam etti daha sonrada 2yaşında emziği biraz yırtılmıştı yırtıldı hadi artık çöpe atalım dedim kendi attı uyuyacagı aaman istediğinde çöğe attık ya dedim işk gün çok agladı ama sonra onada alıştı
ubeydmom Bizimde 15 aylık ne yapacağımı bilmiyorum gece sayısız defa uyanıyor en son yatağıma alıp emzirerek uyuyorum bırakmak istiyorum erken mi bilmiyorum
Cemosss ubeydmom bizde aynıyız ve yemekte yemiyo ya dişlerden ya cok meme emdiğinden 18e kadar vöyle devam ederse sanırım bırakıcam
ada__ ubeydmom her bebek farklı çevrem de 18 ayda bırakan da var 4 yaşa kadar emziren de bence bu tamamen bebekle anne arasında olan birşey artık içinden çıkılmaz hal alıyorsa bırakmak gibi geliyor bana
ayse80 ubeydmom benim oğlum da 15 aylık karnını doyuruyorum ama sürekli gelip memeye yatıyor bu da beni çok yıprattı kararsızım bıraktırıp bıraktırmamakta ne yaptınız acaba
biroglanannesii1 21.ayinda biraktik 6 gün olucak bugün keşke daha önce bıraktırsaydim zorladı beni çok
Sinemskrglu biroglanannesii1 18 ay ideal bence 🙈 tecrübeyle sabit sonraki aylar kaos çünkü sendrom geliyor 🙈
ubeydmom Cemosss bence dişlerden çünkü benimkide emzik gibi kullanıyor çok zorlanıyorum ve yoruluyorum sabaha kadar uykusuz ve yorgunum aslında bu kadar erken bırakmak istemiyorum Ama ikimiz için en iyisi bu galiba
zeynep106_ Ben oğlumu emzirmeyi çok istedim ama maalesef emmedi 3 aya kadar zorladım ama emmiyor aç duruyordu bu da kilosuna etki etti o yüzden mama vermek zorunda kaldım. İçinde bir emzirme hevesim kaldı bu yüzden çok ağladım ama olmadı. 😞
denizdgr zeynep106_ yalnız degilsin cnm bnm kızım da asla emmedi mamayla büyüdü bnde çok ağlamistim şuan 14 aylık ve gayet sağlıklı herşeyi yiyen bı bebeğim var hiç kafana takma sağlıklı olsun yeter mama zehir değilki yeterki karınları doysun ha anne sütü ha mama mesela bnm kuzenim var emziriyo hep hasta bebeği bnm bebiş valla hic hasta olmadı canavar gibi 🤣
Ozlem369 11 aylık bebeğim var birde hamileyim gece artik 30 max 1 saatte kalkip emmek istiyordy ağzında tutuyordu ve mememi tirnaklamasi da cabası sadece memede uyuyordu devam edeyim ikisini bir emzireyim dedim ama yok birakmaya karar verdim ve direkt biraktim ilk gunler gece uyaninca ki zaten memesiz uyuyunca cok kalkmadi su verdim gece beslenmesjni de kesmiş oldum böylece
Tmoms ada__ 27 aylık 10 gün oldu bırakalı. Büyüyünce daha anlamaya başlıyorlar 20 22 ay arası gizli atak var o sebepten ayrı bir düşüyorlar memeye.
cftcdln ada__ 21. ayın sonlarındayız. 18.aydan beri kademe kademe ilerliyoruz. Acelemiz de yok. Şu an bi uyurken bi de gece bir kere emiyo. Kesinlikle öyle sağlıklı bir süreç ki. Ben asla tek seferde memeden kesemezmişim bunu yeni yeni fark ediyorum. Gündüz de meme görünce istemez kriz yaşamaz. Artık gündüz emmediğini biliyor. Akşam ve gece de emerken hep büyüdüğünü bunların da yakında son bulacağını söylüyorum. Hatta akşam uyumaya geçerken memeye geldiğinde büyüdü büyüdü diyor kendini göstererek. Hazır olduğumda geceyi tamamen bitireceğiz. Sanırım eylülü bulmadan memeyi tamamen hayatımızdan çıkaracağız. Çünkü tuvalet eğitiminin sinyallerini veriyor. Emzirme ve tuvalet bebeğimin hayatında çok önemli dönüm noktaları keyifle bu süreçleri halletmek istiyorum.
Mamaaaaa Bende bırakmak istiyorum diye post açtım linç yedim🥲 17 aylık olmak üzere azalttik sabah uyanınca, öğle uykusundan önce ve gece uykusundan önce emiyor şimdilik idare ediyoruz 2 yaş öncesi bırakmak mantıklı geliyor banada
tekbasimabakiyorum Mamaaaaa sebep? Dünya sağlık örgütü 1 yaş yeterli diyor. Dünya sağlık örgütü > Amerikan Pediatri Akademisi Linç edenler neyin kafaısnı yaşıyor acaba
gnrc Oğlum 18 aylıkken göğsümde kitle olması sebebi ile ameliyata alınacaktım ve süten kesmem gerekiyordu bi arkadşım bana kurban kestiğimiz kurbanın ödü olur onun toz hali varmış bunu göğüs ucuna sürüp emek istediği zamn ağzını değdirmeden yakınlaştırdım zaten kokusundan ben bile duramazken cocuğum hic duramadı tiksindi ertesi gün tekrar istedi her sefrinde göğüs ucuma sürdüm ve 3 günde tamamen pes eti ama gece uyanmaları devam eti yaz ayıydı dizaten her uyandığında su icirdim oyle uyutum sonra gece uyanmalarıda biti 4 yaşında şuan ve 8 aylık kızım var onuda aynı şekilde braktrmayı düşünüyorum