uykudan uyanasıya kadar kendi ağzını burnunu ovuşturuyor, mıncıklıyor. Sonra kalkıyor. 1.5 aydır bunu yapıyor artık kafayı yicem. Parça pinçik uyuyorum. Ayın 23 ünde 5 aylık olacak. Yarım kundak aldım ama açıyor onuda açmak için çabalarken uyanıyor. Var mı böyle bir şey yaşayan. Uyku bizim için felaket oldu artık. Çiziyorda suratını. Tırnakları hep kısa tutuyorum