Tüm en işe yarar tavsiyeleri arkadaşlar yazmış zaten.benimde azdı eskiden .sabahdan öğlene kadar süt,öğlen mama,öğlenden 6ya kadar falan yine süt ondan sonra mama veriyordum.çok ağlarsa diğer zamanlarda da mama veriyordum.ama kilosu fazla oldu.malum mamalar şişiriyor bebekleri.doktor mamayı kes sadece süt ver dedi emdikce artar dedi.dediği gibi oldum.çok su içiyorum.ne zaman isterse emziriyorum.geceler yanımda yatırıyorum çoğu zaman emerek uyuyor.birde elma ayva falan ne varsa komposto yapıyorum içiyorum.sakın stress yapma ay napıcam falan diye.mamayı kesmek banada zor gözüküyordu kesemem başaramam çok ağlar diyordum.sakin sakin emzirmeye başladım böylece güzel oldu herşey.her bebeğin ihtiyacı kadar süt oluşuyor diye okudum bir yerde.mesela birisinin ikizleri ve ya üçemleri ve daha fazla çoçuğu olursa hepisine yetecek kadar sütü olur.doğada nasıl mesela.hayvanlarda ek gıda veriyormu hayır.yavrularına yetecek kadar oluyor.işin başı stress üzüntü.herşeyi herkesi boş verelim bebeklerimiz için