Kızım 9 ay 12 günlül son 10 gündür nerdeyse her gün ağlayarak uyanıyor.
Diş diye düşünüyorjm ama ne gelen var ne giden .
alttan 2 dişi çıktı zaten ama diğer dişler gelmiyır bir türlü ve cocugum 2-3 haftadır böyle hıysuz ağlak oldu :(
Diş bu kadar uzun sürer mi
Uykusunda falan ağlıyor çok üzücü