balarisi_2019 merhaba, 1 yaş sonrası her ay düzenli goturmediğim icin hastaneye net biirsey soyliyemiyorum size ama her goturdugumde doktoru normal bulmuştu. Zaten bir yaş sonrası fiziksel değişim dahada yavaşlıyor. Her ay büyümeyebilir baş cevresi 🤷Şuan 2 yaşında kızım cok büyük bi kafası yok.olcusunu bilmiyorum 🙂 bıngıldak kapansada büyümeye devam ettiği sürece baş cevresi herhangi bir sorun yaratmaz.sonuc olarak biz sorun yaşamadık muhtemelen sizde yaşamazsınız ☺️ aksi bir durum olsa doktorunuz söylerdi diye düşünüyorum.hic korkmayın 😊