Annelerim bebeğim 16 aylık ve ben 30 haftalık hamileyim. Bebek arabamız travel sistem fakat puseti yoktu oda aşırı pahalı geldi bize. O yüzden bebişe ne alacağız nasıl yapacağız bilmiyorum her türlü fikre açığım. İkiz arabalarından almak mı mantıklı yoksa vagon almak mı. Deneyimleriniz benim için önemliiii 🙏🙏🙏