Merhaba kızlar bebeğim 17 aylık 15 gün boyunca ishaldi serum falan taktılar toparladı ama şuan ishal değil yinede çok kaka yapıyor günde 5 6 bez alıyorum ve hepsi dolu dolu oluyor önceden çişli bezide 2 3 saatte bir dolardı şimdi neredeyse saat başı doluyo diyebilirim gece bile bezini değiştiriyorum artık o kadar doluyo yani acaba bu problemleri yaşayan tecrübe eden var mı yardımcı olursanız sevinirim doktora götürcem ama randevu bulamıyorum yaşadığım yerdede özel hastane yok