linamelii 4 ay 6 günlük grip oldu bizde hiçbir şey yok üşüttü muhtelemen 🥹 reflümüzde var kusmasıda arttı doktora gittik gerekli ilaçları kullanıyoruz siz nasıl atlattınız ve önerdiğiniz bişey var mı 😢
yokcanimbenalmiyim Bizde de durum aynı şekilde. Serum suyu damlatiyorum burun deliklerine iki üç damla ve nebuluzatorle buhar veriyorum iyi geliyor
yokcanimbenalmiyim linamelii benim kızımın da öyle ama sürekli nebülle hava vererek hatta uykusunda bile veriyorum o şekilde daha iyi oldu. Yatağına, ayak ucuna da cold mix damlatiyorum bir damla o da iyi geliyor. Çok geçmiş olsun 🤲