KPSS önlisans hazırlanıyorum bebeğimle kaç yıldan sonra tekrar dolu dizgin çalışıyordum 2 aydır bu açıklama çok moralimi bozdu siz ne düşünüyorsunuz kızlar önüne geleni atadılar 60-70 arası puanlarla bile çevremde bir sürü insan atandı ben sınava girmemiştim hamilelik dönemime denk geldi diye nasıl pişman oldum anlatamam