brnrkn oioi uzak durun ya, tamamen isim yapmış bomboşşşş bir masrafmış gerçekten. İlk hevesle kaşığından tabağına her şeyi aldım ama leş gibi. Hele kaşıkları o kadar berbat ki asla önermiyorum. Lütfen paranızı vermeyin boş yere. Şimdiki aklım olsa evdeki tabak, çanağı kullanırım bir de kaşık vs daha makul ve güzel bir şey alırdım. Hoş zaten şimdi başka kaşık kullanıyorum. Tabağını da aldım diye mecburen arada kullanıyorum öyle. 🥲 Yani uygun fiyatlı şeyleri almanızı öneriyorum ben size