sedakaya53 Bet05 3 ay 28 günlük benımde oğlum meme emmıyor ne yazık kı hiç emmedi diyebilirim zor bela saga saga geldım bu aya formül mama kullanıyoruz gece sadcee 2 defa kalkıyor . 12 de mamasını verırım gece 4 bucuk gbi kalkar birdaha 3 4 saate uyanır .
annesiaslanannesi Bet05 3 ay 20 günlüğüz en geç 9 da gece uykusuna geçer 3-4 gibi bir kez kalkar sonra sabah 7.30 kalkarız 😇
gncglozclk Bet05 benim kızımda 4 aylık sagım yaparak verıyorum 10 da uyursa 1 2 gıbı uyanıyor o zaman verıyorum sonra ben de sagıma kalktım ıcın bıde kendim veriyorum bu sekilde devam ediyoruz 😌
Aayyssnnrr Kızım 4 aylık gece bazen 1 defa bazen 2 defa emmeye uyanıyo ama genel olarak 1 defa uyanır