karaninannesi_
Amin gerçekten öyle çocukların her hastalığında anaların ömründen ömür gidiyor resmen. Yalnız tabi ben varsayımsal davranıyorum en iyisini doktorunuz bilir ama doktorunuz tahlil yaparak mı verdi antibiyotiği ya da öksürük gibi başka hastalık belirtisi var mıydı çocuğuzda ateş dışında? Eğer 6.hastalıksa birkaç gün inatçı ateşten sonra vücutta döküntü yaparak hastalık sonlanıyor. Bu hastalık virütik çözümünde antibiyotiğe yer yok yani bu sebeple gereksiz ilaca maruz kalmamalı. Tabi dediğim gibi en iyisini doktorunuz bilir, çocuğunuz hastalık seyrini bilmiyorum sadece ateş ve döküntü
dediğiniz için 6.hastalık olabilir mi diye düşündüm, kızımın o süreçte ki doktorunun dediklerini size söylemek istedim doktorunuza danışınız siz. Allah şifa versin tez zamanda inşallah 🤲