roenna1 Bence sabahı bekleyin. Henüz 3 aylıkmış, belki ağır gelir hazmedemez. Kusar eder daha çok canınız sıkılır. Hiç şansa bırakmayın bence. Açsanız mama da bozulacak. Getir veya nöbetçi bir eczane iş görebilir. Siz çıkamayacak durumdaysanız taksiler de bu işi bazen üstlenebiliyor.