Ozgzcn 2 sene cerazetta kullandım bi kere adet oldum sadece oda ilk kullandığım aydı sonra bidaha hiç olmadım doktora da gittim 3 4 kere ara ara doktor normal olduğunu cerazettanın adet olmayı engelleyebildiğini söyledi. Emzirmeyi bırakınca yasmine geçtim ilk kullandığım ay adet oldum yani haptanmış doktorların dediği gibi