gbdl23 İyi geceler kızlar İzmir de yaşayanlardan doktor önerisi istiyorum ya kızımın süt alerjisi var alerji doktoru çocuk doktoru memnun kaldığınız varsa yazar mısınız
nuroner gbdl23 biz çocuk doktorumuzdan çok memnunuz bizim de besin alerjimiz var teşhisi çocuk doktorumuz koydu alanında gerçekten iyi alerji konusunda da gayet bilgili bir doktor hatta ilk başta alerji doktoru bile bizim alerji olduğumuza inanmamıştı🥲 Alsancak’ta muayenehanesi Gülcan Çelik google yorumlarına da bakabilirsinzi çok detaylı güzel muayene ediyor gece gündüz ulaşabiliyorsunuz
Ogulluana Simsimy urla devlet hastanesi gidiyoruz yakınlar da özel hastane yok maalesef doktorumuz pınar demir Şimşek. İzmir merkez de hiç çocuk doktoru bilmiyorum
melisa09 nuroner bizimde doktorumu gülcan Çelik çok detaylı güzel bakıyor biraz pahalı muayenesi ama iyi bir doktor
nuroner melisa09 gözüm hiç arlada değil yani bilmiyorum normalde nasıl muayene ücretleri ama verdiğimiz paraya deyiyor bence
esrabulut128 biz mehmet yan a gidiyoruz, medicana’da. çok yoğun oluyor, 1 ay öncesinden randevu alman lazım. ama artık muayenene açacakmış heralde, öyle duydum. çok sevindim. kesinlikle öneririm.
nuroner gbdl23 kendi muayene ücreti 1700 tl ay içerisinde başka ücret ödemiyoruz gittiğimizde 24 gün yanlış hatırlamıyorsam kontrolden sayılıyor. Biz ay başı 6 aylık olacağız alerji testini ay başı yaptıracağız önerdiği özelde de doktorlar oldu bize test için birde şehir hastanesinde bir doktoru önerdi biz ay başı orda yaptıracağız kit sayısı daha iyiymiş yeni de olduğu için şuan orda yaptırın dedi