Kızlar bende bir şey var mesela eşim otobüsle yada arabayla biryere gidicek uzak bir mesefa diyelim onu asla gönderemiyorum okadar korkuyorum ki bişey olucak diye aklımı bu düşüncelerden alı koyamıyorum yada yolculuga cikicaz hep bişey olcakmi acaba hep istemsiz böyle düşünüyorum ama eşim için okadar korkuyorum ki onu biryere gonderesim gelmiyor ona bişey olmasın ya trafik kazası geçirirse ya şöyle olursa Alah korusun hep böyleyim hep panik atak böyle bir şey mi