Prensesannesi11- Kızlar 6 gün regl gecikti erken gebelik testi yaptım ama tek çizgi çıktı bugün de şeffaf kokusuz akıntı olmaya başladı başına gelen var mı ne demek oluyor bu regl öncesi akıntı oluyor mu
Deletedmom_216 Prensesannesi11- seffaf akinti genelde yumurtlama doneminde olur yumurtlama doneminde olabilirsin (esinle iliskiye girersen dikkat et diye diyorum anladigim kadsriyla gebe kalmak istemiyisun) regline gelicek olursam her ay duzenli olmayabilirsin o syki sinir strese bagli da gecikme ve ya erken olma gibi durumlar olabilir ama sen icim rahat etsin yinede dersen kan verip kesinlestir gebelik durumunu eger hamile degilsen doktora danış☺️
Semanurr_01 Prensesannesi11- canım bu olabiliyor benimde 12 gün gecikti sonra adet oldum normal ama sen yinede dikkat et regl görmediğine kadar
Prensesannesi11- Deletedmom_216 yumurtalama gününe uygulamada daha 10 gün gösteriyor bende zaten düzensiz adet oluyorum her ay hap kullanıyorum bu ay kullanmayı unuttum
Deletedmom_216 Prensesannesi11- uygulamaya gore hareket etmek asla mantikli degil. Kadinlar ayda iki kez yunurtlama gorebilir. Biri olmasi gereken zamanda biri de adete en yakin bi zamanda. Uygulamaya gire hareket ederseniz hamile kalirsiniz zaten🤦🏻♀️ cunku uygulamada 14. Gun baz aliyo ama gerkcete her ay 14. Yumurtlama olmaz bi kac gun ileri ya da geri stabilir bu da hamile kalmana sebebiuet verebilir.
Prensesannesi11- Deletedmom_216 uygulamadan ziyade öyle bişey olmadı diyor eşim ama bende kist vardı adetim düzensizdi hep