Beyicee1 Kızlar bebegım 9 aylık isal oldu neden oldu bılmıyorum anne sütü almıyor mama ve ek gıda farklı bişi vermedim 9 ayda ilk defa bide pişik oldu isalden olabilirmi doktora gıtmedım henuz neler yapabilirim
Eo41 Benım kızımda öyle ilk defa bukadar ishal oldu ve pısık oldı diş çıkarıyor lar acaba ondan mı kaynaklı
burcuvekerem Eo41 diş çıkarma döneminde pişik olur mu hiç duymadım benimde oğlum 7aylık dişi çıkmadı ama çok zorlanıyoruz bu aralar acaba diş etkili olur mu ne önerirsiniz pişik için
bthb2344 Diş döneminde ishal ishale bağlı pişik olabilir ama bu rota salgını da varmış dr a götürmekte fayda var Pişik içinde sudocremden çok memnunum ancak bazı dönemlerde onun bile getirmediği pisiklerde kantaron yağı çok etkili tavsiye ederim
Eo41 Ben bugün götürdum doktora diş döneminde olduğu için ıshalın olması normal dedı ama tabıkı de belli düzeyde olmasj lazım dedı ve pısılte dısten kaynaklıdır dedı bende hametan kullanıyorum çok memnunum