Kızlar kızım 2 yaşında bu aralar sürekli göz dalmaları başladı yanç durup dururken gözünü bir yere dikip uzun bir süre bakıyor taki biz seslendiğimiz zaman tepki veriyor nette epilepsi nöbetleri diye yazıyorda hiç başınıza böyle birşey geldi mi göz dalmaları yani