Seher2410 Kızlar adetim gecikeli 4 gün oldu ama adet ağrısı vs bir belirtim yok.Hapı kullandıktan 7gün sonra da korunmayı bırakmıştık.Başına gelen var mı gecikmemi gebelik mi bilmiyorum korkuyorum da 🙊🥺
rose90546_ Seher2410 kullandım bende adet düzensizliği için dahada beter etti bıraktım.Bas ağrısı ve sinirlilik falanda yaptı
tazeanne___ Seher2410 ben yasmini sürekli kullanıyorum eğer o ay hapı bi kaç sefer saatinden geç veya erken atarsam benimde geç geliyor adetim