eclahu pasaklisinkukuli bacım zamanın varsa yaptır çok iyi gelır benım aynaya bakmaya zamanım yok bebekten zaman olsa keşke yaptırsam
sezer2022 pasaklisinkukuli manikürümü kendim yaparım 🥰 ama gıdıklandığım için ayaklarımı yapamıyorum,, zaten bi başlarsan o etler 10 katı sertleşiyor hep yaptırmak gerekiyor bilgin olsun
delirmeceler pasaklisinkukuli tırnak batığım var tedavide oldum ama geçmedi o yüzden ikizlerle biraz zor oluyor ama çekilmez acı yaşadığımda gidip temizletiyorum
eclahu delirmeceler o batık zaten en acı verıcı bendede var bir çare bulamadım denemedım hiç bişey kalmadı
delirmeceler eclahu valla allah kimseye yaşatmasın her dönüşüm kan revan içinde tel çektirme falan işe yarıyor ama ona göre bir daha olmasın diye ayakkabı giymek gerekiyor bende buna uyamıyorum sürekli başa sarıyor
Laydaren pasaklisinkukuli Dünyanın en rahatlatıcı şeylerinden biri, bebek gibi oluyor ayağınız, tırnaklarınız. Çok zamandır yaptırmıyorum ama, en son bir sorayım dedim 650 tl dedi, vazgeçtim 🙈
Laydaren pasaklisinkukuli Ya belki daha uygun yapan yerler çıkar siz yine bir soruşturun. Ben hazır gitmişken yaptırayım dedim, sonra bir arayışa da geçmedim