printhelloworld Bugün 18. ay aşısını yaptırdık yaptıranlar bilirler 3 tane oluyor iki bacağından da ayrı ayrı yaptılar ama biri şişti ve sertleşti ayrıca şişen yer ateşli gibi. sizlerin de böyle mi olmuştu yaptıranlar yorumlarsa çok sevinirim