Deletedmom_117 Bugün Müge Anlı’da bir kadın, kocasının yakın arkadaşıyla senelerdir birlikte olduklarını ve aynı adamla kocasını öldürüp boğup, oğluyla ve dostuyla beraber yol kenarına attıklarını itiraf etti. Aynı kadın bir cümlesinde de şunu dedi “devir gittikçe kötüleşiyor.” Kısacası öylesine çirkin bir toplum oluyoruz ki sayfalarca yazsak yazılır konuşulur ama eğitim olmadan asla düzelmez. Kökten bir değişim lazım ama tamamen eğitim üzerine olmalı bu. Ama ne yazık ki çok zor şu saatten sonra, böyle bir adım atılsa bile bizim ömrümüz yetmez güzel günleri görmeye…