Bninannesi Azizeguney bi tek parol yok evde aksi gibi. Geralgine vermişti doktorum doğumdan sonra o olmaz mı acaba? Minoset majezik var bir de evde
Cubur Bninannesi minoset de olır ama idareten yine de parol al bulunsun onu kullanırsın acil durumlarda
Prensesannesi53 Bninannesi hastahnedeb cikarkwn doktorum parol vermisti agrin olunca ic doye demekki emzirirken iciliyor ben ictim emziriken cnm