barisinannesi35 Merhabalar arkadaşlar 🌸 Bugün 4 ay aşılarımızı olduk. Akşam üzerine doğru bir şeyimiz yoktu sonra ateşimiz çıktı. İlk 38.5 calpol verdim 8 gibi düşüyor yükseliyor 😞 çok tedirgin oldum. Sizler de yaşadınız mı? Neler yapmalıyım?
deniz-95 barisinannesi35 ateş 1-2 gün sürer. Takip edin ince giydirin çıkınca yine calpol verin. Bir şey olmaz başka
GokcelifMom barisinannesi35 Ateş düşürücü vermedim de sirkeli su yapmıştım. Koltuk altlarını, boynunu ve ayağını o suyla silmiştim. Alnına da sirkeli bez koyup üstünü ince tuttum. Ateşi hemen düşmeye başlamıştı ve bir daha yükselmedi.
Kubrakurtal GokcelifMom sirkeli bez damarları genislettigi için daha çok atesin cikmasina sebep oluyor ılık normal bez.ile.kompress.yapabilirsiniz allh yardımcıniz.olsun 🙏
Kubrakurtal barisinannesi35 zaten şu an mikrop kapmış kapacagi kadar usutmez tahminimce önemli olan ateşi düşürmek ilk.etapta buz gibi değil de ılık bir suyun içine bastirilmis sıkılmış bezi alıştıra alıştıra koyabilirsiniz alın dirsek içleri boyun yada hemen banyoya sokabilirsiniz rabbim.sifa versin inşallah
mucizemm94 İki gün sürdü benimde.kizim 4.5 aylık bezlerle koltukk alltina alnına koydum kısa kolllu ince giydirdim evin dereccesi 23 ayarladım çok sıcak olmasin surekkli olctuum