Misal ben calisiyoken şöyle yapıyordum. Bir haftalık program yapiyodum yemek programi.tepsi yemeği yapacaksam akşamdan yapıyorum streç cekip dolaba koyuyorum,salatayı yapip strecliyorum,ayranı yapıp koyuyorum. Ertesi gün eşim erken geliyosa yemeği fırına atiyodu.o yemeği iki gün yiyorduk.zaten evde olmadığımız için ev dagilmiyor,çamaşırları akşamdan seriyodum,eşim de toplayıp katliyodu.bulasiklari hiç biriktirmeden atiyodum makinaya üç günde falan calistiriyodum,bosaltiyodum hemen.sabah işe gitmeden yataklari toplayıp hemen ortalıkta olan dağınıklığı topluyodum kahvaltimi yapıp cikiyodum,hafta bir izin günümde sil süpür yapiyodum,diğer gün gezmeye ayiriyodum.en önemlisi işten gelince ne olursa olsun üzerimi çıkarıp biseyler hazırlayıp kziimla vakt geçiyordum. esim hep diyodu ki ise başladığından beri ev hiç kirlenmiyo🤣 genel temizliği de esimle beraber yapmıştık.en önemli kısım yemek,eğer yemek kafanızda tamamsa gerisi kolay olur.biraz da el pratikliği.bnm dolapta hep haşlanmış nohut,haşlanmış et, sarılmış börek,ezilmiş sarımsak,hamburger köftesi,cizbiz köfte,ciğer kavurma,et kavurma,lahmacun,tavuk ve et suyu,sarma dolma içli kofte. Hep olur dondurucuda.halen de öyleyim herseyi fazla yapar koyarım bebeğim küçük