Merve20 sanırım bu benim kız 😁 aynen canım yemeği çok seviyordu ne versem asla itiraz etmiyordu derken 8aylikti sanırım herşeyi ağzıyla püskürtme ye başladı cildirmalik bı durum🙄 baştan oyun dediler dedim sevdiği şeyleri yapım yok gene aynı sonra ağzını kapatmaya başladı nazar dedik okuduk yok. dis dediler çıkan bı dis yok.Galiba agiz tatları olusuyormus yani buna inanmak istedim artık yoksa deliricektim. Özel yemekler kahvaltılar yapiyordum biraktim. Kahvaltı da ben ne yersem az az o da yiyor birlikte oturyoruz sofraya. Ara ara meyve veriyorum kemiriyor işte çorba falan veriyorum asla eskisi gibi iştahlı değil ama bnde üzülmemeye durumu kabul etmeye başladım 11aylik olduk. Sağlıklı ise endişe etmeyin 💜