Mesela demin ayağında normal bir çorap vardı oğlumun, benimde ayaklarım üşüdü terliği giyecektim giyemedim onun ayakları üşür benim ki sıcak olmasın diye. Gittim kalın çorap giydirdim hemen 😂
Ya da dışarda montun şapkasını örtmüyor hava soğuk, o örtmüyor diye bende örtemiyorum.
Bir de mesela bisikleti tutuyor ya elleriyle hava soğuksa ben elimi cebime koyamıyorum. Çok değişik ya, gerçi ben tüm çocuklara karşı hep böyle oldum da evlat olunca bir tık fazla oluyor sanırım 🥲