ayseninminnosu Kısslarrr bu gün ehliyet sınavım vardı cok heyecan yaparım ben boyle sınav falan strese sokar beni kalırım diye çok korkuyordum bu gun sınava girdim 88 aldım rahatladım resmen bu gün girmiş olan varmı ya da kaç puan almıştınız girdiğinizde?
[silindi] ayseninminnosu 12 sene önce girdim sınava. Ama motor konularında pek başarılı değildim. Yanlış hatırlamıyorsam 88 falan almıştım.