Ahmedim571 o uyuyunca telefonu kaldırın. Gun içinde elinize hiç almayın. O görmesin elinizde. Bir zaman sonra da elinize alsanız bile sadece önemli işler için kullanın ve çocuğunuz istediğinde de telefondan neye baktığınız söyleyin ve hemen kapaticam diyin. Ben öyle yapıyorum yoksa hiç vermez benimki de. Bazen ortada unutuyorum telefonu. Hemen alıyor. Bende şarjı bitiyor telefon oyuncak değil diyorum. Telefonu yerine bırakalım uyusun diyorum. Tabi başta dinlemedi ağladı falan. Ama asla eline vermedim. Tamam hadi azcık bak vs. Kesinlikle demedim. Ne olursa olsun telefonu aldım elinden. Şimdi alıştı şükür. Gene eline alıyor arada ama anında müdahale ediyorum. Annecim koyalım telefonu diyorum. Tamam diyip koyuyor şükür. 29 aylık.