semanrr007 Yazdığınızı okuyunca şok oldum ama insanlık başka bir şey herkes insan olamıyor çünkü… Ben size neden mama veriyorsunuz mu dedim? Ki ben de ilk dönemlerde sütüm yetmediği için mama verdim her zamanda verebilirdim. Hatta sütü olduğu halde mama verenler bile var ki bu kişinin kendi tercihi kimse kimseye karışamaz ki ben de size karışmadım. Eğer evet sütüm yetmiyor mama vermeye devam edeceğim deseydiniz İNSAN gibi, size bir öneri de bulunacaktım çünkü ben de yaşadım sizin yaşadığınız durumu, meme reddi olmaması için ama gerçekten bazıları insanlıktan nasibini almamış ilk defa şoka girdim. Yine de ben İNSAN gibi açıklamada bulunayım çünkü çok şükür ki İNSANIM.